الاثنين، ٢٧ أبريل ٢٠٠٩

كل ،، سنة ،، وأنا


كل سنة وانا طيبة
كل سنة وانا قريبة اكتر لربنا
كل سنة وانا في الحرم

كل سنة وانا في مدونتي
كل سنة وانا معاكم

كل سنة وخطيبي اللي هو
ان شاء الله جوزي يكون راضي عني

25 تــعــلــيــقــك:

روح يقول...

بعتذر لمصراوي وعمر المصري
لان البوست بقدرة قادر اتمسح

خطأ فني والنتيجة فقدت
تعليقاتهم ومفيهاش حاجة
لما يدخلوا تاني

عادي يعني انا في عيد ميلادي
ودة بدل الهدايا

حاجات جوايا يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا قمر
كل سنة والدنيا من حواليكى طيبة وحنينة وجميلة وصافية
كل سنة وانتى الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم
كل سنة وانتى سعيدة بخطيبك وبزوجك واولادك ان شاء الله
كل سنة ومدونتك منورة بوجودك فيها ومدوناتنا منورة بطلتك عليها
وحشتينى اوى
ها العمرة خلصت ؟
دعيتيلى ولا لا
اوعى تكونى نسيتى ازعل اوى :(


ايميلى يا جميل
daymann_domo3@yahoo.com

يسعدنى ويشرفنى طبعا اتواصل معاكى يا قمر
فى انتظارك فى اقرب فرصة

خالص ودى
سالى

روح يقول...

سالي

ربنا يباركلي فيكي يارب
انا بجد مش عارفة اقولك اية

وطبعا دعيتلك انا اقدر انسي
وربنا يجعل دعايا اللي ديعتهولك
مقبول ان شاء الله

نورتيني واسعدتيني اوي
وجزاكي الله خيرا علي الاميل

وان شاء الله نتواصل اكتر في اقرب وقت
بحبك في الله

الطائر الحزين يقول...

كل عام انت بخير

روح يقول...

الطائر الحزين

وحضرتك بألف خير
واتمني تكون علي ما يرام

تمنياتي بالتوفيق
تحياتي

No Fear يقول...

السلام عليكم
كل سنة و أنت طيبة و بخير و سعادة و قرب من ربنا

غير معرف يقول...

لا بقي ما أنا مش فاضي كل شوية اعلق

:)


لا ولا يهمك بتحصل احيانا معايا

كل سنة وانتي طيبة يا روح والسنة الجاية تبقي سعيدة في بيت الزوجية

وتبقي الي الله اقرب والي طاعته ادوم

dodda يقول...

كل سنه وانت كل الحاجات دى وزياده شويه
اصل ربنا كريم اوى

روح يقول...

No Fear

وانت بألف خير يارب
عايزاك تخلي بالك من نفسك

ومش تفكر كتير..
اللي فات مات

وتأكد ان كل هم
وضيق بنحس بيه في مصلحتنا

اما تخليص زنوب او رفع درجات
ربنا معاك

روح يقول...

مصراوي اوي

بقولك اية عيد ميلادي
وبراحتي وماتطلعاش في دماغي

وامسح البوست تاني
هههههههههه

وبعدين لما تبقي ترسي علي اسم لبنتك
ابقي اتكلم غير كدة

كل بوست هتعلق مرتين تلاتة
ههههههههههه

شكرا يا مصراوي جدا
وعلي فكرة دعيتلك شوية دعوات حلوين
في الطواف وعلي الله القبول

تحياتي

حماده زيدان يقول...

جروب جريدة الصباح العربي بيت المدّونين العربي
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=78080770039

Beram ElMasry يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Beram ElMasry يقول...

بارك الله فيك وشكرا لدعاءك وساحاول زيارتكم غير اني الان في ازمة حيث اني لا اري واملي علي ابنتي التعليقات فقط وسازورك عندما تنزاح الغمة وشكرا لدعاؤك لي
ولك تحباتي والسلام ولا سلام مع اليهود

روح يقول...

Beram ElMasry يقول...
بارك الله فيك وشكرا لدعاءك



ربنا يبارك فيك
وشفاكم الله وعفاكم

وبجد سعيدة لزيارة حضرتك
شرفتني يافندم

وان شاء الله الزيارة تدوم
بعد ماتنزاح الغمة

Unknown يقول...

كل سنة وانتى طيبة يارب
وتحققى كل ما تتمنى

روح يقول...

نهر الحب

وانتي بخير يارب
مشكورة علي الزيارة

واتمني التواصل يدوم
خالص تحياتي

صاحب المضيفة يقول...

ربنا يسعدكم ببعض ويرزقكم زيارة الحرم مع بعض يارب



كل التحية

لسه بعقلى يقول...

سلام عليكم

ازيك يا روح
وحشااااااااااااااانى جدا جدا جدا

وصباح الطناش بقى على الايميلات
كل سنة وانت طيبة

ومبروك الخطوبة
وربنا يتمم على خير

روح يقول...

لسة بعقلي

وحشاااااااااااااني مووووووت
عاملة ايييييييية
قوليلي اية فايدة تضيفيني
ومش بشوفك اوف لاين ابدااا

قول بتقعدي امتي
والله يبارك فيكي ياغالية
ها مفيش حاجة في الطريق

خلي بالك من نفسك ومن جوزك

رفقة عمر يقول...

كل سنه وانت بالف خير روح
عقبال ميه سنه وانت فى الحرم ومع زوجك قره عينك

شكرا لسؤالك عنى انا بخير الحمدلله
جزاكى الله خيرا

3abdo me7tas يقول...

كل سنه وانتى طيبة والف الف مبروك الخطوبة
ويا رب يخليهولك
ربنا يكرمك يا رب

غير معرف يقول...

كل عام وانتم بخـــــــــــير

ورمضان كريم.......وربنا يسعدك دنيا واخرة

Beram ElMasry يقول...

الهم تقبل صيامكم وقيامكم وأجعله في ميزان حسناتكم وعيد سعيد أعاده الله عليكم باليمن والخير والبركة أنتم وجميع الأهل

** بيرم المصري

IBN BAHYA - إبــن بهيـــــــــــــة يقول...

كل سنة وحضرتك طيبة وبخير
ويا رب حقق لها كل ما تتمنى وترجو
آمين

روح يقول...

كل سنة وحضراتكم كلكلم بألف خير وسعادة ومشكورين علي مروركم الكريم
تحياتي

© روح وريحان - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart